Thursday 19 April 2012

Bagaimana cara nak order??


1. PESAN
Cara membuat pesanan iaitu :
  • Tempahan melalui e-mail : sasuke_yamiru@yahoo.com
  • Tempahan melalui SMS : 013-2543038(pastikan sms jika tiada respon terhadap email,mungkin saya sibuk tak sempat nak buka)
  • Tempahan runner -(sekolah@tempat belajar@universiti) untuk  sekitar Kota Bharu sahaja@berhampiran dan di sekitar K.Terengganu(uNISza@Umt), SMS :013-2543038           (hubungi saya untuk mendapatkan kepastian)
  • sila tengok di bahagian tepi kanan blog untuk mengetahui keberadaan saya kini.
  • Jika ramai permintaan di kawasan yang sama-saya sendiri yang akan ke sana untuk menerima tempahan anda!Beritahu rakan-rakan untuk mempercepatkan urusan ini.(Kebiasaan perniagaan saya dilakukan secara life,ia berlaku sekiranya terdapat ramai permintaan di suatu tempat yang sama).
PERINGATAN : Sebelum membuat pesanan, sila semak HARGA dan KOS PENGHANTARAN di laman web produk.
************************************
No. Akaun CIMB : 0301-0008355-20-8
No. Akaun Bank Islam : 03-036-02-073325-9
Akaun Atas Nama : FADHLIN SAKINA

2. URUSAN PESANAN

1. Bagaimana anda ingin berurusan/mendapatkan barang ini?
  • Tempahan/membuat bayaran secara sms/online atau bank in, kemudian saya hantar;
  • Sebelum anda ingin bank-In sila pastikan anda hubungi saya dahulu untuk memastikan stok masih ada.
  • Ambil sendiri di tempat saya- Waktu urusan 11.00 pagi – 6.00 petang setiap hari(Kecuali Jumaat – Close). Unisza Kampus Gong Badak.
2. Pada Akaun siapa perlu bank in jika tempahan secara online?
  • Anda perlu bank in salah satu daripada 2 akaun utama iaitu :-
9P
P
.
CIMB BANK
http://www.rizi-biz.com/weblama/smsrizi/images/cimb_bank_logo1.gifNo. Akaun CIMB 
 0301-0008355-20-8                
Nama Akaun : Fadhlin Sakina
(PERHATIAN!!CIMB BANK ditutup buat sementara,sila bank -in ke Bank Islam!harap maklum.

.BANK ISLAM
http://www.rizi-biz.com/weblama/smsrizi/images/bankislam_logo.gif
No. Akaun Bank Islam:  
03-036-02-073325-9
Nama Akaun : Fadhlin Sakina
.
3. Selepas membuat pembayaran apa yang perlu anda lakukan?
  • Anda perlu memilih sama ada membuat tempahan melalui e-mail atau SMS (tempahan melalui panggilan telefon perlu dielakkan kerana saya perlu tempahan yang ada hitam putih bagi mengelak dari terlupa)
  • Tempahan melalui e-mail : sasuke_yamiru@yahoo.com(untuk menghantar bukti pembayaran)
  • Tempahan melalui SMS : 013-2543038(ANDA BOLEH HANTAR BUKTI PEMBAYARAN MELALUI HANDPHONE/MMS)-PASTIKAN GAMBAR JELAS.
  • INFO berikut wajib anda berikan :
Important info after bankin :Nama Produk, Kuantiti Produk, Jumlah Bayaran, Nama Bank, Tarikh & Masa Bankin, Nama & Alamat Anda, No. Tel. Anda,bukti bayaran
Example:
Nama Produk : Gxtra Genius
Kuantiti Produk : 2 botol
Jumlah Bayaran : RM 83.00(termasuk kos penghantaran RM5.00)
Nama Bank : CIMB BANK
Tarikh & Masa Bankin : 01 JAN 2012 & 2.30 PM
Nama & Alamat Anda : AHMAD BIN ABDULLAH, NO.1, JLN 13/2D, KG SENTOSA, 43560 BANGI, SELANGOR
No. Tel. Anda : 0123456789
Bukti bayaran:-ATTACH ke email/MMS ke hphone(scan@ambil gambar JELAS) 
.
4. Berapa lama tempoh anda akan menerima barang yang ditempah?
  • Saya hanya menggunakan perkhidmatan Pos Malaysia jika diminta oleh pelanggan tetapi penghantaran akan dibuat pada hari berikutnya disebabkan lokasi POS MALAYSIA berjauhan sedikit dengan tempat saya;
  • Perkhidmatan ini adalah 5 hari seminggu iaitu Isnin hingga Jumaat sahaja (Sabtu dan Ahad adalah hari cuti);
  • Menggunakan perkhidmatan Pos Laju ia mengambil masa 3 – 5 hari bekerja.sekiranya terdapat sebarang kesulitan saya akan memaklumkan kemudian;
  • Jika sekiranya anda masih belum menerima barang selepas 3 hari bekerjaatau Pos Laju selepas 5 hari bekerja, sila berhubung dengan saya. 
  • PERHATIAN : Setiap barangan yang hendak dihantar pastikan alamat adalah betul, mudah untuk posmen menyerah barang dan terdapat orang yang boleh menerima barangan sekiranya anda tiada di rumah. Saya tidak bertanggungjawab sekiranya barangan yang dihantar TERBUKTI barangan tersebut telah diserahkan di alamat anda;
  • Selamat membeli! 
-agen setia GXTRA ;cik puteh 


No comments:

Post a Comment